Kära kund,
Detta område på webbplatsen har ännu inte förbättrats i mobilversionen. För att komma åt denna information rekommenderar vi att du använder en dator.
Tack för att du förstår.
Garanterat lägsta pris
Vi arbetar varje dag för att ge dig högkvalitativa marknadsföringsprodukter, och även implementera nya produkter och mönster på vår hemsida.

Vi försöker säkerställa din totala tillfredsställelse inte bara med kvaliteten på våra produkter utan också genom att presentera dig med de lägsta produktpriserna på marknaden. Vi har kunnat garantera det lägsta priset genom att eliminera onödiga processer som används av konventionella skrivare, optimera utbudskedjan och produktionen.

Om du presenterar oss med ett officiellt offert med ett lägre pris för samma produktspecifikationer, matchar vi priset.
100% Nöjdhetsgaranti
Om produkten inte stämmer överens med vad vi lovar kommer vi att skriva ut eller återbetala dina pengar. Produkten måste returneras av kunden.

Vi försäkrar att du får den produkt du ser på vår plattform. Vi tar kundtillfredsställelse väldigt seriöst.

Det finns dock vissa situationer som ligger utanför vår räckvidd och omfattas därför inte av denna garanti. Observera att vi inte kan hållas ansvariga för:
  • Felstavningar, skiljetecken eller grammatikfel som begåtts av kunden [om inte du väljer stavningskontroll]
  • Dålig kvalitet eller låg upplösning på uppladdade bilder [såvida du inte väljer professionellt granskningsalternativ];
  • Designfel begåtts av kunden under produkttillverkningsprocessen [om du inte väljer det professionella översynsmöjligheten];
  • Felaktigt val av alternativ, till exempel: finish, kvantitet eller typ av produkt.
  • Avvikelse mellan färgerna på slutprodukten och de färger som visas i förhandsgranskningen eller skrivs ut på andra skrivare.
Hur gör jag min beställning?
Att göra en order på Bizay är enkelt och snabbt! Välj den produkt du vill ha här och välj sedan alla dina specifikationer från dimensionen till mållinjen.

Sedan har du 3 sätt att skapa dina produkter:
  • Ladda upp: Om du redan har en fil med vad du vill skriva ut i ett format som är klart att skriva ut, ladda bara upp den filen, förhandsgranska produkten och slutföra beställningen. Mer information finns i avsnittet Ladda upp i vår utskriftsguide.
  • Mall: Om du vill ha en högkvalitativ produkt är det den rätta lösningen. Välj bara en av våra Mallar, fyll i dina uppgifter och lägg till de bilder du vill ha. Se hur det fungerar i temat om Mallar.
Hur kan jag avbryta eller ändra min order?
Om du redan har bekräftat din beställning, kan du inte avbryta eller ändra ordern. För att beställningen ska levereras inom en mycket kort tidsperiod behandlas beställningar omedelbart, förhindrar eventuella ändringar eller annulleringar. Se därför till att förhandsgranskningen du har är exakt som du vill ta emot produkten.
VAD ÄR MINST MÄNGD KAN DU BESTÄLLA?
Varje produkt har en definierad uppsättning möjliga orderkvantiteter. Du kan se minsta mängd på varje produktsida.
Efter att ha skapat min produkt finns det fel, hur kan jag lösa dem?
De flesta av de fel som uppstår kan lösas enkelt och snabbt. Vi rekommenderar dig att läsa vår utskriftshandbok för att bäst lösa alla problem. Om du inte kan lösa ditt problem, vänligen kontakta oss.
Varför kan du inte garantera att de färger jag ser på min skärm kommer att vara lika med den produkt jag kommer att få?

Det är omöjligt i det nuvarande läget för att säkerställa en perfekt likhet mellan färgerna på olika enheter. Det finns flera faktorer för att detta ska hända.

Först av allt är färgsystemet på din skärm RGB och sannolikt kommer din skrivare att vara. Vårt intryck är gjord i fyra färger (CMYK) för att skapa en produkt med högre kvalitet på färg och med lägre produktionskostnad. Det gör det väldigt svårt att se till att färgen du ser på ett system är samma färg som du ser på ett annat system. Det finns även färgar som är omöjliga att reproducera mellan system.

För det andra är den mycket färg du ser på din skärm annorlunda om du tittar på den på ett annat varumärkes skärm och i vissa fall även på skärmar av samma märke. Därför är det omöjligt för oss att veta vilka färger du faktiskt ser på din skärm.

Så vad vi gör är att skapa ett system så robust som möjligt som skriver ut med en hög grad av likhet. Vi kan emellertid inte se till att färgerna är desamma.

HUR KAN JAG BETALA?
Betalningar kan göras av:

  • Klarna
  • Kreditkort
HUR FÅR JAG FÅ MIN BILLET?
Fakturan skickas till dig via e-post efter betalningen är gjord. Om du vill återställa fakturan i framtiden kan du få en kopia från menyn Beställningshistorik på ditt konto.
ER MY BETALNING SÄKER?
Vi garanterar att din betalning är 100% säker. Därför använder vi certifierade betalningssystem och ett SSL-certifikat för datakryptering.
SEPA DIRECT DEBITS
WHAT ÄR DET?

SEPA (Single Euro Payments Area) är namnet på projektet som syftar till att underlätta betalningar inom euroområdet.

GENERAL CONDITIONS

Med SEPA Direct Debits, genom att tillhandahålla din IBAN och bekräfta betalningen, bemyndiger du oss att skicka instruktioner till din bank för att debitera ditt konto och din bank för att debitera ditt konto i enlighet med dessa instruktioner. Du har rätt till återbetalning från din bank enligt villkoren för ditt avtal med din bank. Återbetalning måste krävas inom 8 veckor från och med det datum då ditt konto debiterades.
Fonder kommer att tas bort från ditt konto en eller två dagar efter att transaktionen har skickats in.

ACCESS SEPA DIRECT DEBIT MANDATE

Du kan komma åt ditt SEPA-direktbetalningsmandat på detaljeringssidan för varje beställning som är tillgänglig på ditt konto.

CANCELLING SEPA DIRECT DEBIT MANDATE

Du kan när som helst avbryta SEPA-direktbetalkommandot. Du kan göra detta genom att komma åt dina beställningsuppgifter (finns på ditt konto) och välja en annan betalningsmetod. Alternativt kan du också avbryta din order och direktdebiteringsmandatet avbryts också.
LEVERANS

FRAKTKOSTNADER ERBJUDANDESKAMPANJ
Fraktkostnadskampanjen består av returkostnaden för fraktkostnader till kundkontot vid Bizay efter bekräftelse av betalningen av ordern.
Värdet kommer att vara tillgängligt för nya beställningar i 89 dagar. För att använda det tillgängliga balansen väljer du att göra det i steg 3 i vagnen innan du slutför ett köp.
Den här kampanjen är aktiverad vid det första köpet och på alla köp 90 dagar efter att krediten gjordes.
Kampanjen gäller alla leveransalternativ, men beloppet som returneras i kundkontot är alltid det värde som motsvarar det mest ekonomiska leveransalternativet. <br/> För mer information läs Villkoren.
För mer information, läs Användarvillkor.
Hvad skal jeg gøre, hvis min ordre har nogen ulemper?
Bizay strävar efter att säkerställa 100% tillfredsställelse. I händelse av skada eller defekt av produkten kommer Bizay att få tillbaka den förutsatt att produkten inte är som definierad i förhandsvisningen och felet inte finns i varningsarket. Vi skickar sedan en annan produktionsorder så att en annan produkt kan skrivas ut utan extra kostnad. Om det händer kontaktar du Bizay-teamet via vårt kontaktformulär.

Bizay garanterar att vad kunden förhandsvisar och accepterar är vad som kommer att levereras. Fel som var synliga i den genererade förhandsgranskningen, till exempel text utanför marginalen eller textformatering, är kundens ansvar och kan inte tillskrivas Bizay. För mer information se vår varningsguide.
HVOR MEGET TID SKAL jeg anmode om tilbagebetaling?
Hvis produktet ikke ligner i forhåndsvisningen, har kunden fjorten (14) dage efter at have modtaget produktet til at sende os produktet under de betingelser, hvor det blev modtaget, og klik her for at anmode om en erstatning eller refusion, med angivelse af årsagen for returnering i returformularen. Du skal vedhæfte et billede af produktet. Udskiftningen eller refusionen vil ske, så snart vi modtager din kontakt.
HUR MAN SKALL REGISTRERA?
För att registrera på vår webbplats - vi garanterar att du inte kommer ångra det - du ska gå till "Logga in" sidan och välj "Registrera".
JAG HAR GLÖMT MITT LÖSENORD. HUR KAN REGAINGÖRA MITT RÄKANDE?
På "Logga in" sidan välj "Återställ lösenord" och ange e-postadressen du registrerade med. Du kommer att skickas en länk för att återställa ditt lösenord.
Hur kan jag radera min konto?
Vi föreslår att du inte tar bort ditt konto utan att först pröva våra produkter, nämligen våra gratis visitkort. Om du vill ta bort ditt konto, vänligen skicka oss ditt registreringsmeddelande till info.se@bizay.com.
Hur kan jag prata med Bizay?
Om du vill kontakta oss, använd vår kundsupport .